Om Aarhus Logistics Center A/S

ALC blev etableret den 1. april 2010 som en selvstændig logistikvirksomhed.

ALC blev dannet ved sammenlægningen af flere erfarne virksomheder på Aarhus havn med rødder helt tilbage til 1895. Formålet var at skabe en moderne og konkurrencedygtig logistikvirksomhed, som kan tilbyde en lang række specialiserede og skræddersyede logistikløsninger indenfor logistik, lager, stevedoring og shortsea container terminal.

ALC opererer med 75 meget erfarne medarbejdere. Vi har derfor den nødvendige kapacitet til at løse de opgaver, vore kunder stiller os – altid med kvalitet og sikkerhed for øje. Alle vores medarbejdere har mange års erfaring med logistik, lager, stevedoring og shortsea container terminal.

Vision
Det er ALC’s vision at være den foretrukne udbyder af logistik, lager, stevedoring og shortsea container terminal på Aarhus Havn.

Mission
ALC er en virksomhed baseret på viden og grundlagt på in-house kompetancer og ressourcer. Medarbejderne skal forestå kundernes behov og på en engageret og dedikeret måde levere logistik, lager, stevedoring og shortsea container terminal af høj service og kvalitet.

Værdier
Hos ALC har vi altid kunden i fokus og vi leverer service af høj kvalitet og sikkerhed:

  • Vi er kompetente
  • Vi er fleksible
  • Vi holder, hvad vi lover
  • Vi arbejder proaktivt